loading...
اتوبار تهران آتی بار
آتی بار بازدید : 66 یکشنبه 31 شهریور 1398 نظرات (0)

احتمالا برایتان پیش بیاید که بخواهید جهت اقامت دائم یا برای مدت کوتاه به شهر دیگری سفر کنید و مجبور به بردن وسایل منزلتان نیز باشید.حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان راحت است به شرطی که نکات زیر را انجام دهید. با ما همراه باشید تا یک حمل اثاثیه آسوده و بی دردسر داشته باشید.مقصد دقیق را انتخاب کنید

قبل از اینکه حتی بخواهید پروسه بسته بندی لوازم منزل را شروع کنید، باید بدانید که می خواهید به کجا نقل مکان کنید. برای انتخاب خانه ی جدید ابتدا مناطق مورد نظر را بررسی کرده و حتما خودتان شخصا مکان مناسب را انتخاب و تایید کنید. به خاطر داشته باشید که فضای جدید باید با حجم اسباب شما تناسب داشته باشد. در مورد فضاهای اداری نیز این موضوع صادق است.

تاریخ جابجایی را مشخص کنید

اگر برنامه ای برای فروش خانه یا ملک فعلی خود دارید، ابتدا قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید. در ادامه از مالک جدید کمی زمان برای تحویل ملک بگیرید. زمان اسباب کشی معمولا 1 تا 3 روز قبل از تاریخ تحویل می باشد.

رزرو باربری

اسباب کشی تهران به شهرستان توسط شخص خودتان بسیار کار دلهره آوری می باشد. اگرچه هزینه ها را کمتر می کند ولی دلیل بزرگی می شود برای استرس مضاعف شما در طول پروسه ی جابجایی. نه تنها احتمال زیادی برای آسیب به لوازم و وسایل شما وجود دارد، بلکه ممکن است خودتان صدمه ببینید. پس ابتدا اتوبار حرفه ای را برای بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی انتخاب کرده و در خانه از روی حجم و تعداد وسایل، تخمینی حدودی برای هزینه ها حساب کنید.

کل وسایل را تصفیه کنید

منظور از این کار درواقع به نوعی خلاصه تر کردن وسایل و لوازم و دور ریختن وسایل غیر ضروری است که هم هزینه ها را کاهش می دهد و هم پروسه بسته بندی لوازم منزل را آسانتر می کند. برای این کار در نظر داشته باشید که یکی از راهها می تواند این باشد که هر وسیله ای را که نمی خواهید و یا دیگر نیازی به آن ندارید را به نیازمندان و یا مراکز خیریه اهدا کنید.

بسته بندی لوازم منزل

همین که ابتدا وسایل را یک دور بررسی و تصفیه کردید می توانید پروسه بسته بندی را شروع کنید. چه خودتان این کار را انجام می دهید و چه شرکت باربری شمال بار تهران، مطمئن شوید که تمامی لوازمتان به صورت سازمان یافته در مکان صحیح قرار گرفته باشند. این نظم مشخص، بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی به شهرستان را راحت تر و کارآمد تر خواهد کرد.

جعبه ها را برچسب موضوع بزنید

برچسب زدن یکی از مهمترین مراحل در روند بسته بندی لوازم منزل می باشد. این کار به شما و نیروهای جا به جا کننده از طرف اتوبار تهران اجازه می دهد تا بدانید در زمان رسیدن به مقصد، هر بسته و کارتن باید کجای منزل برود و متعلق به کدام فضا است.

زمان اسباب کشی را هماهنگ کنید

با یک شرکت معتبر اتوبار تهران تماس گرفته و روز و ساعت قرارتان برای اسباب کشی به شهرستان را چک کنید. مطمئن شوید که تمامی کارهای اداری و کاغذی و تخمین قیمتها به دقت انجام شده باشد. هر سئوال مهمی در ارتباط با هزینه ها یا کاغذبازی های دفتری باربری دارید، از مسئول اتوبار تهران بپرسید تا همه چیز هماهنگ شده باشد.

آشنایی با پرسنل شرکت باربری

روز اثاث کشی بالاخره فرا رسید! به پرسنل باربری خوشامد گفته و ناظر بر کارشان باشید تا اطمینان یابید که وسایل را با احتیاط و به درستی جابجا می کنند.

باز کردن بسته بندی ها

بعد از انجام اثاث کشی از تهران به شهرستان مورد نظر، حالا می توانید براساس برچسب ها و اولویت ها شروع کنید به باز کردن بسته بندی ها و جعبه ها. در آخر از منزل جدید خود لذت ببرید!

 

شرکت مناسب باربری به شهرستان

مسلما وقتی در اینترنت به دنبال شرکت های خدمات حمل اثاثیه میگردید ، با تعداد بی شماری از شرکت های خدمات مواجه می شوید. اما متاسفانه اکثریت مردم به دنبال هزینه کمتر و کیفیت بالا هستند . صرفا به دنبال شرکتی نباشید که فقط ارزان است ، حتما موارد دیگر را چک کنید مانند بیمه ، بارنامه ، تعداد سالهای سابقه این کار ، حتی پیشنهاد من به شما این است که اگر امکانش بود از دفتر خدماتی با مشتری قبلی این شرکت تماس بگیرید و درباره نحوه انجام حمل اثاثیه و کیفیت و نحوه برخورد پرسنل پرس و جو کنید ، یک روش دیگر هم هسن که اگر کسی از اقوام یا دوستان این کار را اخیرا انجام داده پرس و جو کنید و با شرکت خدماتی مربوطه اش صحبت کنید .

منبع: باربری تهران آتی بار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 941
  • بازدید کلی : 3,704